Приветствую Вас Гість
Середа
24.04.2024
02:18

_

Меню сайта
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Архив записей
    Календарь
    «  Квітень 2008  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Главная » 2008 » Квітень » 6 » Супутниковий інтернет та ігри через супутник
    16:36
    Супутниковий інтернет та ігри через супутник

    Якщо кілька років тому комп'ютерні ігри залишалися долею підлітків і молодих людей, то сьогодні, глава сім'ї який азартно ганяється за віртуальними монстрами, вже не викликає подиву. Середній вік гравців змістився з 16-22 до 14-40 років, ряди завзятих геймерів поповнилися представницями прекрасної статі і навіть багато ділових людей стали викроювати у своєму розкладі п'ятнадцять хвилин для обідньої партії в Цивілізацію 4. Завдяки швидко досконалішим технологіям та великій кількісті жанрів, захоплення комп'ютерними іграми поступово набуває масовий характер і стає природною частиною відпочинку і дозвілля. А онлайнові ігри, які надають гравцям можливість спільно відкривати для себе віртуальні світи, є чи не найбільш вагомим мотивом для придбання ігрового комп'ютера. Ця унікальна риса сучасних технологій, що дозволяє розважатися разом з приятелем з іншого району чи навіть країни, вимагає встановлення додаткового обладнання, що забезпечує вихід в інтернет. В якості такого обладнання може виступати звичайний модем, мобільний телефон з функцією GPRS, виділена лінія або, що краще за все, супутникова тарілка.

    Розглядати застарілий модемний зв'язок не варто взагалі, незалежно від того, які завдання користувач персонального комп'ютера має намір вирішувати з його допомогою, і тим більше, якщо пріоритетним напрямком є онлайн-ігри. Середня партія в багатокористувацьких іграх триває від двадцяти хвилин, і при похвилинній тарифікації модемного зв'язку користувачеві доведеться викласти значну суму навіть при самій низькій вартості однієї хвилини з'єднання. Крім цього, неймовірно повільна швидкість модемного зв'язку і часті розриви з'єднання, а також постійно зайнятий телефон остаточно ставлять хрест на цьому виді доступу в інтернет.

    Якщо похвилинна оплата інтернет зв'язку не підходить, то, здавалося б, варто зупинитися на вихід в інтернет через мобільний телефон з функцією GPRS, тим більше що трафік у цьому випадку тарифікується помегабайтно. Завдяки цьому, а також великий зоні покриття стільникових операторів, рішення з мобільним телефоном могло б стати кращим, якщо б не висока вартість вхідного трафіку. У деяких компаній, що надають послуги стільникового зв'язку, вартість одного мегабайта вхідного трафіку досягає 1-2 $, у той час як в середньому, за годину гри на комп'ютер користувача може бути передано до десяти мегабайт інформації. Значна вартість на добу навіть для самих захоплених гравців занадто висока ціна за те що отримується від гри задоволення.

    Одним з кращих виборів для багатокористувацьких ігор є рішення на основі виділених ліній. Вони забезпечують високу і стабільну швидкість з'єднання, не набагато дорожчий, ніж при супутникового зв'язку, трафік, і вкрай низький пінг. Пінг - це швидкість відповіді від сервера, а сам сервер - це комп'ютер, що оперує ігровими даними, які передаються на ПК гравця. У відмінною майже з усіх боків виділеного зв'язку є один серйозний недолік - вона жорстко прив'язана до провайдера. Якщо в мегаполісах або центрах великих міст провести виділене з'єднання не важко, то в деяких регіонах і навіть на околиці міста це може стати нерозв'язною проблемою. Багато гравців, які живуть у Київі або у віддалених від міста селищах, позбавлені можливості підключитися до інтернету через виділену лінію з причини більшої віддаленості від провайдера. У деяких провайдерів в передмісті або на околицях недостатнє технічне забезпечення для надання таких послуг.

    Найбільш технологічний і сучасний вигляд високошвидкісного доступу в інтернет, супутниковий зв'язок, з легкістю вирішує всі проблеми віддалених регіонів. Супутниковий інтернет не залежить ні від провайдера, ні від розвиненої інфраструктури міста і встановити його можна з будь-якої точки планети. Швидкість супутникового зв'язку може досягати п'яти мегабайт за секунду, що з лишком перекриває запити самих сучасних ігор, а стабільний прийом сигналу забезпечує впевнену безперервну гру. Вартість вхідного трафіку трохи нижче, ніж при виділеному з'єднанні, і крім цього, є безліч тарифних планів з можливістю гнучкої зміни тарифу. Але в такій бочці меду, як високошвидкісний супутниковий зв'язок, є місце і ложці дьогтю. Єдиний недолік супутникового зв'язку, як в першу чергу ігрового рішення, це досить високий для динамічних ігор пінг. Якщо у так званих MMORPG або, розшифровуючи, масових мультиплеєрних рольових іграх, у користувача труднощів не виникне, і улюблені World of WarCraft або Lineage 2 будуть працювати без лагів, то з дуже динамічними шутерами можуть виникнути серйозні проблеми. Такі мультиплеєрних забави як Counter Strike, Quake або Unreal для власників супутникового інтернету виявляться просто неіграбельнимі. А, наприклад, жанр походових стратегій або стратегій в реальному часі видаватимуть цілком прийнятний для комфортної гри рівень пінгу. Такий поділ відбувається тому, що в швидкісних і ураганних шутерах необхідно постійно знати, де знаходиться супротивник, і які дії він зробить у найближчі секунди, а тому, вимоги до мінімально допустимого Пінг дуже високі. А супутниковий зв'язок, видаючи відмінну швидкість передачі даних, обмежений в швидкості отримання відповіді від сервера і противник, завернувший за ріг, ще протягом декількох часток секунди в гравця може перебувати на колишньому місці. У ті ж ігри, де рівень пінгу не має такого вирішального значення, а це і численні стратегії і розраховані на багато користувачів рольові ігри, можна комфортно грати з допомогою супутникового зв'язку.

    Втім, якщо супутниковий інтернет єдино можливе рішення, що трапляється досить часто, а користувач гарячий прихильник шутерів від першої особи, він все ж таки може знизити високий для гри рівень пінгу. Для цього потрібно скористатися прискорювачами супутникового інтернету, такими як, наприклад, Tellinet від провайдера супутникового інтернету Planetsky або їх аналогами. Всі налаштування цих утиліт можна дізнатися на сайтах розробників або на форумах, присвячених цим програмам. Якщо ж динамічні стрілялки не є головним мотивом для підключення до супутникового інтернету, то придбання комплекту супутникового обладнання буде кращим рішенням, як для роботи, так і для розваг. Низька вартість трафіку, впевнений прийом сигналу, дуже висока швидкість передачі даних і можливість перегляду цифрового телебачення - іншими варіантами виходу в інтернет протиставити цьому просто нічого.

    Просмотров: 973 | Добавил: Vileon | Рейтинг: 4.0/1
    Всего комментариев: 0